En begivenhetsrik dag

tirsdag 9. desember 2008

I dag har vært en veldig fin dag og mye kjekt har skjedd.
Først i dag hadde vi juleavslutning på skolen, det var kjempekoselig. Vi så på luke 24 i julekalenderen "Magnhild og Bamse". Den er på tegnspråk. Etterpå spiste vi masse kaker og boller som folk i klassen hadde laget, og så hadde vi forskjellige aktiviteter og konkurranser med miming.




Etter skolen var jeg på jobb - og vi tok en tur i akebakken. Det var kjempeartig. Jeg rente på et rumpeakebrett så det gikk utrolig fort, over et hopp - fikk ekstremt mye snø i ansiktet da. Men moro likevel :-)

Til slutt i dag har vi fått installert noe helt nytt i leiligheten - som kommer til å bli brukt flittig *fornøyd*


En 42" plasma-TV

Comments

One response to “En begivenhetsrik dag”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Høres ut som du har d fint ;)
Kos dæ videre!

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger