Gratulerer med dagen vår kjære :-)

onsdag 10. desember 2008

I dag har jeg og Christian vært sammen i tre og et halvt år. Da synes jeg det passer bra å legge ut to dikt som jeg har skrevet til han for lenge siden :-)

-----------------------------------

I dag, som alle dager, våkner jeg med et smil om munnen.
Jeg står opp, full av glød og lyst.
Din kjærlighet fyller rommet.
Du er langt borte, men likevel tett ved min side.
Det er som alt jeg gjør er for deg.
Det er som alt jeg sier er for deg.
Hver dag er livet fylt med tanker om deg.
Selv på regnfulle dager får tanken på deg solen til å skinne.
Uten deg ville livet vært som en evig skygge.
Du er vinden som blåser bort skyene.
Du er solen som varmer opp bakken.
Du er gnisten som tenner en flamme.
Du er gnisten som tenner kjærlighetens flamme.
Min flamme for deg.
Mine følelser for deg.

-----------------------------------

Jeg må bare si det, selv om jeg har sagt det så mange gang før.
Jeg elsker deg så utrolig mye mer enn jeg egentlig bør.
Dine søte ord og ditt vakre smil,
får meg til å digge å være til.
Jeg elsker deg vennen mer enn du tror,
for meg er du alt på jord.

-----------------------------------

Comments

No response to “Gratulerer med dagen vår kjære :-)”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger