Mitt første innlegg

søndag 7. desember 2008

Jeg har da plutselig fått det for meg at jeg skal starte å blogge. Hva jeg skal skal skrive her vil vise seg etterhvert.

Det begynner som kjent å nærme seg jul, og for å tjene mer penger har de største senterene søndagsåpent. Jeg og Christian fant ut at vi skulle benytte oss av dette, bare for å få dagen til å gå. Vi fikk kjøpt inn et par julegaver. I tillegg kjøpte jeg ei søt lita julestjerne som jeg satte på bordet. Det ble litt koselig.

I går var jeg alene hjemme, og da ble min kreativitet satt i aktivitet. Først lagde jeg litt julegaver, så skreiv jeg en drøss med julekort som jeg sendte. Og til slutt bygde jeg sammen og pyntet et pepperkakehus. Hvor fint det ble artistisk sett kan diskuteres, men det er koselig å se på...


I går kveld var jeg og Lise Marian på bowling. Så dårlig tror jeg ikke jeg har spilt før - fikk 45 poeng eller noe på en serie. Det skulle ikke vært lov. Men det var artig likevel.

Comments

No response to “Mitt første innlegg”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger