Mye som skjer for tida...

fredag 12. desember 2008

Onsdag kveld hadde vi jentekveld hjemme hos Merethe. Da laget vi pizza, spiste og pratet. Det var kjempekoselig. Jeg, Kristin og Merethe var der. Kom på å ta bilde akkurat da vi var stappmette, men da var det ikke særlig aktuelt...

Utsikten fra rett ved der jeg bor, så utrolig fint...

På torsdag var jeg på jentetreff på Moholt, da lagde vi drops - fem forskjellige;
- Jordbær og cayenne pepper
- Bringebær
- Vanilje
- Lakris
- Lakris og salmiakk

Nam nam - det er fine julegaver :-)







Fredag (i dag) var det eksamensøving hjemme hos Helene. Vi pratet både med stemme og tegnspråk, og spiste god mat. Noen fant også tid til å strikke...

Comments

No response to “Mye som skjer for tida...”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger