Ventetida er snart over - men ikke enda

fredag 19. desember 2008

Nå er det ei stund siden sist jeg skreiv her, og mye har skjedd siden da. Eller, litt av hvert hvertfall...

I helga som var hadde jeg besøk av Britt Eli. Det var kjempekoselig - vi shoppet og slappet av.
På mandag hadde jeg eksamen. Jeg hadde litt nerver i forkant, men forstod fort at dette ikke var noe å grue seg til. Så det gikk jo bra :-) På tirsdag var jeg på jobb, og da skulle vi gå på skøyter. Det gikk bra, men det var veldig vått på banen og sur vind, så vi var bare en times tid. Men det var artig å gå på skøyter igjen, det er flere år siden sist.

Førkvelden ble jeg ferdig med ei veldig bra bok - "De gales hus" av Karin Fossum, den anbefales. Men siden jeg ble ferdig med boka, tok jeg en tur på biblioteket i går og lånte fire bøker, så har jeg noe å trøye meg med i jula :-)

Nå er julaften rett rundt hjørnet, og i den forbindelse tenkte jeg å bake litt. Men kreativiteten tok litt overhånd da, så det ble fire slag - pepperkaker (brente dog), hveteboller, havremakroner og sjakkruter. Sistnevnte ble også noe mislykket, men det viktigste er at det smaker godt.

Med julebaksten og julegavene i boks skulle det ikke mangle på noe.



Brente pepperkaker - puslebrikker, lokomotiv, ender og Mikke Mus...



Røra til havremakronene - den var veldig god å spise :p
(det blir man aldri for gammel til...)


Boller, havremakroner og pepperkaker



Sånn, endelig ferdig... Blir sikkert ei stund til neste gang.

Comments

No response to “Ventetida er snart over - men ikke enda”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger