Flytting snart?

fredag 20. februar 2009

Ja, det er riktig nok forsatt ei stund til vi skal flytte, men ukene går fort... Jeg bestemte meg derfor like godt for å begynne å pakke først som sist. Det ser litt sterilt ut i leiligheten nå som all pynten er borte, men det er hvertfall ting vi kan klare oss uten noen uker. I går pakket jeg derfor fire banankasser med diverse ting... Vi får se hva mer jeg skal pakke ned etterhvert :-) Stua ble hvertfall ganske full før jeg fikk pakket ned alt...
Vi har vært skikkelig flinke med middagen denne uka. Vi har spist både fisk og kjøtt. I går lagde Christian skikkelig god kylling-wok.


I dag har jeg hatt besøk av Isabel. Vi lagde kjempegod brownies, og så film - Sweeney Todd. Den var helt sjukt rå :-)

Comments

No response to “Flytting snart?”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger