Vinter i Trondheim

tirsdag 17. februar 2009

I det siste har det kommet flere nye prinser og prinsesser til verden. Jeg har fått et nytt søskenbarn (Leon Mathias) og Christian har blitt onkel igjen til lille Aylin. Ellers har også ei venninne av meg fått ei lita gulljente. Og ut over året skal det komme enda flere, det blir spennende å se...

På søndag hadde vi veldig lyst på noe godt, men hva skulle vi lage? Ikke var nærbutikken åpen heller... Da tok jeg fram kokken i meg selv, og poppet popcorn på god gammeldags måte. Jeg som norsk vil ha salt på, mens Christian på sin side foretrekker den søte varianten.



De siste dagene har jeg hatt skikkelig lyst på fisk, så i dag fant jeg en "feskhainnel" i byen, og kjøpte seifilét og varmrøkt makrell. Middagen i dag ble derfor seibiff med makaroni og viltsaus - nam nam!

Hvis du ser nøye på bildet, ser du kanskje at det koker i sausen... Men det la jeg da ikke merke til før det var for sent. Resultatet?

Jeg lærer aldri :p
















Nå i kveld har jeg og Christian vært ute i akebakken. Det var morsomt :-)

video
Vi ble både våte og kalde, men det var vel verdt det...

Comments

No response to “Vinter i Trondheim”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger