Endelig fredag - nå skal jeg hjem

fredag 20. mars 2009

I helga skal jeg hjem til Kristiansund. Vi skal hente oss en ny komfyr. Men før det skal jeg taste ned litt om hva jeg har gjort på i det siste.

Sist helg tok jeg en liten to-dager. På fredag var det Scary-Party på Huset på Steinan (sjekk ut bildene).


På lørdag vorset jeg sammen med Therese og Linda i klassen, og var ute på Storås etterpå. Det var en artig kveld, med VELDIG godt humør (som det heter så fint). Uansett var det ei fin helg da. På lørdags formiddag var det Vinterlyd på Torget. Da opptrådte Karpe Diem, CC Cowboys, William Hut, og den tidligere vokalisten i Vamp sammen med en svenske. Veldig bra og god stemning.

OG JEG HAR BEGYNT Å DRIKKE KAFFE :p Skulle støtte kreftforeningen ved å kjøpe en kopp kaffe, kunne ikke bare tømme den ut, så drakk jeg den i stedet. Har drukket kaffe flere ganger etterpå også. Nei, det er ikke godt - men jeg drikker det i det minste. Blir vel godt etterhvert :p

På onsdag var jeg på besøk til tante Lise og Leon Mathias. Han er så nydelig og bitteliten <3 onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="http://1.bp.blogspot.com/_CrR4lXNfm3o/ScOcYg1Z1pI/AAAAAAAAAH8/l7Ug6GM67Y8/s1600-h/DSC01097.JPG">
Det begynner å bli vår på Rotvoll også.

Comments

No response to “Endelig fredag - nå skal jeg hjem”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger