En kort oppsummering av dagens nerdesysler

lørdag 25. april 2009

-------------------------------------------------------------------------
Nerdevirksomhet og litt pause utendørs
En skam for menneskeheten å være inne på en så fin dag

Skulle vel helst rotert dette bildet, men det illustrerer uansett hva jeg har gjort på i dag - vært en streng "lærer" og tatt korrekturlesing på oppgaven.Litt moro må man ha da...

Deilig med lunsjpause ute
Med alle disse blomstrene skulle man nesten tro det var sommer allerede
Jeg kommer til å savne å gå på skolen her, hele området er helt fantastisk.
Jeg gleder meg til å sitte ute på plena og øve til eksamen...
Det var en utrolig fin solnedgang på vei hjem, men som vanlig hadde jeg ikke med meg skikkelig kamera, så det ble mobilbilde i dag også...

Comments

No response to “En kort oppsummering av dagens nerdesysler”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger