Fuck jeg er stuck

lørdag 25. april 2009

Nå skal jeg ta en tvist og skrive et noget pessimistisk innlegg.

Jeg er stuck
på et loft
med mange kott
full av datamaskiner med sopp (rimer ikke helt da)
Ute skinner sola
her inne skinner bare mangelen på troa
Troa på at jeg blir ferdig
med den oppgava som jeg skriver
Jeg er utrolig lei
så vær så grei
å si at du vil sitte inn med meg

Eller noe sånn. Anyways, jeg sitter på loftet på skolen og jobber med oppgave denne dagen.
Det er lørdag
Det er finvær ute
Det er tett luft inne
Det er ikke vindu her
Det er ikke mer mat igjen (og jeg er sulten)
Det er mye mer som skal skrives på oppgaven
Det er så utrolig kjedelig å være stuck her oppe i dag!

Nå må jeg gå en tur ut før jeg kreperer...

Comments

No response to “Fuck jeg er stuck”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger