I love my new place

søndag 5. april 2009

Badet - sjekk den fjonge varmtvannstanken :-D
Kjøkkenet med den finne hylla
Stua
Kjøkkenkroken *loveit*

Den nye leiligheta er bare helt fantastisk. Det samme er beliggenheten. Et helt nydelig område - endelig kan jeg gå litt. Jeg må riktignok gå et stykke for å komme meg til butikken og bussholdeplassen, men da har jeg i det minste ei unnskyldning for å gå da... I tillegg bor jeg bare fem minutt gange unna Lise Marian - jippi!!
Vi har endelig begynt å komme skikkelig i orden, har bare noen få pappesker igjen, og de står på soverommet. På stua kan man nesten ikke se at vi har bodd her bare noen dager (ei uke) *melike*
Foran meg har jeg nå ei lang uke med skolefri - bare slappe av, rydde ferdig leiligheten og skrive oppgave. Det blir skikkelig godt. Og når skolen begynner på igjen tirsdag etter påske, skal jeg se om jeg ikke tar sykkelen i stedet for bussen. Skal tross alt bli sprek *kremt*
I går kveld var jeg alene hjemme, og da fant jeg ut at jeg skulle gjøre det ekstra koselig til meg selv. Jeg tente masse talglys, og hadde bare ei lita lampe på. Så satt jeg på sofaen og så Det Store Korslaget. Team Elg var kjempebra på sangutfordringen. Det blir spennende å se om de gjør det like bra neste uke når de skal synge Night Fever (eller om to uker?). Vi får se om jeg husker det da.
Vi har laget masse god mat denne uka, ikke så veldig mye ferdigmat: soppsuppe, gryterett, kylling- og nudlewok. På tirsdag, tror jeg, var vi på restaurant. Det var koselig :-) Spiste riktignok bare pizza, men det er noe med det å finne på noe sammen.
Legger til noen bilder av leiligheta :-)

Comments

No response to “I love my new place”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger