Jeg fikk en pris (populært kalt oppmerksomhet)

onsdag 22. april 2009


Jeg fikk en pris fra Papirkurven. Takker og bukker :-)

"Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET - nærhet i rom, tid og forhold.
Disse bloggerne er usedvanlige, sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse.
Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg.
Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!
Gi denne utmerkelsen til fire bloggere, som igjen må velge seg fire nye (eller flere om de vil). Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres."

Jeg vil gi prisen til følgende mennesker (ikke fordi jeg vil gi dem mer arbeid, men fordi jeg setter pris på bloggene deres!)

Comments

2 Responses to “Jeg fikk en pris (populært kalt oppmerksomhet)”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Tusen takk for pris :D
Skal fordele litt priser når jeg anser tid til det :) Men hjertlig takk!

Ser forresten også at du gav kjæresten min en pris også! :D (irritasjonsmoment)

oi dette er kanskje litt seint men. MANGE TAKK!! trude er flinkere enn meg til å blogge da så hun får min også men mange takk :)

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger