Bidrag fotokonkurranse

fredag 22. mai 2009



Da har jeg bestemt meg, med litt hjelp fra Bente; Dette bildet blir mitt bidrag til fotokonkurransen på Benediktes blogg.

Bildet er tatt med mobilen, men det vises ikke så mye. Jeg elsker dette bildet, fordi det har en litt trolsk stemning. Bildet er redigert litt; gjort litt mørkere. Ellers er det ikke endret noe. Den dagen jeg tok dette bildet, lekte skyene seg veldig. De små ting i livet fascinerer meg, slik som dette bildet. Derfor er det med :-)

Comments

One response to “Bidrag fotokonkurranse”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Tusen takk for bidraget!

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger