Dagen i dag er fiiin

tirsdag 19. mai 2009

Nå er jeg nettopp kommet hjem fra "skolen". Vi hadde kun omvisning på døve-museet i dag. Etterpå gikk store deler av klassen over til solsiden. Vi satt på Monkey Bar og bare koste oss og slappet av. Litt tegnspråkøving ble det også.
Da jeg kom hjem lå det et nytt blad til meg i postkassa, så nå skal jeg ta med meg blad, teppe og musikk ut i hagen. Vil ligge der og slappe av en times tid, før jeg skal gå til jobb.

Hva gjør du på i disse finværsdagene? (eller ikke-finværs-dagene) :-)

Comments

One response to “Dagen i dag er fiiin”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Takk for tipset! wardrobe må sjekkes ut :o)

Jeg fikk også blad i posten i dag, og nå skal jeg krype under et pledd,lese, og drikke te :o) Ha en fin kveld på jobb!

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger