Eksamen ferdig

torsdag 28. mai 2009

Nå er jeg endelig ferdig med eksamen. Gikk det bra? Tiden vil vise, men jeg føler jeg fikk vist hva jeg kan. Jeg gjorde noen småfeil da. Da jeg skulle presentere meg selv, snakket jeg dritfort, og så bare på den ene sensoren. Resten av eksamen så jeg kun på min samtalepartner, glemte sensorene helt. Vi fikk snakket om alt vi hadde tenkt, og jeg fikk brukt forskjellige virkemidler som rolleovertakelse, lokalisasjon og listebøyer (masse fremmede begrep).
Helt mot slutten klarte jeg på mystisk vis å glemme masse grunnleggende tegn. For eksempel glemte jeg tegnet for "når", selv om jeg bruker det nesten hver dag. Men alt i alt er jeg fornøyd. Det blir spennende å se karakteren når den kommer (fredag eller tirsdag). Jeg krysser fingrene for at det gikk bra.

Legger ved bilde av det jeg tenkte skulle bli min nye header, men layouten vil ikke akseptere den.

Uansett; hva synes du om den?


Comments

3 Responses to “Eksamen ferdig”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Krysser fingrene jeg og! Gikk sikkert bra.

Hvis du fortsatt har noe knallrosa i designet ditt blir headeren bra!

Geit, så kult! :D Jeg har geiteskrekk, for på barneskolen hadde ei i klassen to små geiter utpå plena, og de tok alltid sats og stanga meg.

Å kjøpe rockeringen er en av de beste investeringene jeg har gjort noen gang. Former midjen, og ikke minst blir man god i magen av det! Ja faktisk. Er du oppblåst feks så hjelper det å rocke en stund, det roer seg uten at man "tar av" ;) *ler* Fantastisk å rocke før man legger seg. Så gled deg til du skal kjøpe. Håper du blir like fornøyd som jeg.

hvis du lagrer headeren din som .jpg så fungerer den sikkert! ser den er lagret som .bmp nå, og det er ikke alltid det blir akseptert. sats på .jpg eller .gif, du! regner med du har et bilderedigeringsprogram eller noe du kan gjøre det på (:

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger