Familien min :o)

søndag 31. mai 2009


Tenkte jeg skulle skrive litt om de som betyr mest for meg i familien :o)
Jeg har besteforeldre, tanter, onkler og søskenbarn som alle betyr mye for meg. Men jeg tenkte jeg skulle skrive om de som står meg aller nærmest.
---------------------------------------------------------------------
Da må jeg selvfølgelg starte med verdens beste foreldre - mamman og pappan min. De er faktisk verdens beste; uansett hva det gjelder, så er de der for meg; hvis jeg har lite penger (det er ikke så viktig, men jeg trenger ikke skjemmest for å spørre dem), hvis jeg lurer på hvordan ting gjøres (feks mat, jobbsøknad osv), hvis jeg har noe på hjertet så lytter de tålmodig. Og alt mulig som foreldre skal gjøre :o)
Jeg kan ikke annet enn å le, når jeg ser på de knall-blå høreapparatene mine (over), og den turkise buksa kombinert med oransje sokker (under). Men jeg digga alle tingene...

Den neste personen jeg vil trekke fram må selvsagt bli min fantastiske lillesøster. Det er tre år mellom oss - perfekt synes jeg.
Vi kan snakke om alt, og ingenting - og Britt Eli er den personen som betyr aller mest for meg.

Jeg har også et søskenbarn jeg alltid har sett opp til. Hun er sju år eldre enn meg, og har alltid vært som den storesøsteren jeg ikke har; Anne Berit :o)

Ellers er det alle småttisene i familien; søskenbarna mine Martine og Leon Mathias.

Og datteren til søskenbarnet mitt; Thea Eline.



Har du en familie som stiller opp for deg uansett hva det er?

Comments

One response to “Familien min :o)”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Ja, har det. Mamma svikter aldri <3

Stikk på Asia-butikken rundt hjørnet mot ila nederst i munkegata(olav trygvasonsgt-krysset. Der har de fersk tofu pakka i plastfolie til 15 kr klumpen. Billig! Og god! Tofu skal ligge i en tett boks i rent frisk vann du bytter hver dag hvis den skal lagres noen dager.

Tofu smaker.. tofu. hehe. Det er ikke rå å beskrive helt hva det smaker. Har konsistens som.. en slags fetaost. Se innlegget mitt litt lenger ned, eget tofuinnlegg. Lag det på den måten og du vil like det :)

Jeg er så GLAD LYKKELIG HAPPY for å ikke ha en kjøttspisende kjæreste. Jeg har ikke ord. Det er helt forferdelig, han forrige min var også sånn kjøtt HELE tia. nekta å spise maten jeg laga.

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger