Fjas og prat

mandag 25. mai 2009

Jeg slo nettopp på radioen. Det lover dårlig når det første jeg hører er Aleksander Rybak. Riktignok er det ikke Fairytale, men jeg liker fremdeles ikke musikken hans. Jeg får vel trøste meg med at de spiller veldig mye annet på radioen som jeg liker veldig godt.

Aller helst kunne jeg hørt på Postgirobygget hele dagen da, spesielt nå som det begynner å nærme seg sommer;



I postkassa i dag lå det en veldig fin overraskelse; Original tegneseriestripe fra Kristin, som tegner SIVILSTATUS. Tusen takk for det :-)

Jeg har forøvrig fått resultat på mappeoppgaven min, og jeg kan si det så enkelt som at; den skal klages på. Håper det går litt bedre på praktisk eksamen på torsdag. Den gleder jeg meg egentlig til. Det å sitte i 20 minutter og snakke om akkurat det man føler for, er ikke så ille. Det eneste kriteriet er at det skal være på tegnspråk.


Skjer det noe spennende i ditt liv i nærmeste framtid?

Comments

6 Responses to “Fjas og prat”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Hei igjen :) Takk for helsing inne på oppskriftsbloggen min! Det var koseleg. Tenkte eg kunne seie frå om at det ikkje er den som er hovudbloggen min, og at eg dermed ikkje sjekkar han veldig ofte. Skulle du ha lyst til å stikke innom meg igjen, så kom til 'bloggen minj' :)
-Ingeborg

Fiiine sangen! Er ikke det sommersang nummer èn så vet ikke jeg :) Jeg fikk også tegneseriestripe i posten, skikkelig gøy :D

Tusen takk :D

SV: He he, nei, det er ikke lett å vite. Jeg bare er litt forbannet på jenter som rakker ned på seg selv. Og man blir helt tullete i hodet av det og tenker ting som er helt galt! Skjønner du?

Ny Rybak-sang? Skrekk og gru.

sv: Du blir sikkert sjokoladeis av den beste sorten for resten av livet :)

Jaa stemmer det, du studerer tegnspråk, du! Du har funnet bloggen til Marit gjennom min?

Skal jammen det ta med meg tegn-permen min hjemmefra og hit til teg jeg og. Må begynne å øve, har glemt alt :0

Kjekt at dere to ble liten gruppe :)

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger