Fotokonkurranse - jeg trenger hjelp

fredag 22. mai 2009

Jeg tenkte jeg skal være med i en fotokonkurranse (se konkurransen her), men jeg står mellom to bilder som jeg liker veldig godt. Da trenger jeg hjelp av mine lesere til å finne ut hvilket jeg skal bruke.


Bildet over er tatt nede på Rotvoll, ved skolen min. Det var knallfint vær, noe som gjorde at fargene kom godt fram. Bortsett fra at det er klipt, så er ikke bildet redigert.


Bildet under er tatt fra gamle E6, mot Rotvoll Allé (like ved Ikea). Skyene lekte seg skikkelig den dagen, og med trærne i tillegg ble det litt trolsk stemning. Jeg har gjort bildet litt mørkere, men det er både knipset og redigert med mobilen, så det er ikke noe avansert redigering.


Så spørsmålet er: Hvilket liker du best?

Comments

2 Responses to “Fotokonkurranse - jeg trenger hjelp”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Herlige bilder! Jeg likte begge to veldig godt, så jeg har vnskeligheter med å velge. Det første var veldig idyllisk og med kjempefine farger, mens det andre var mer dramatisk og spennende. Hmmm... jeg ville kanskje gått for det andre? :)

Ville nok tatt det første, men nå har du bestemmt deg og det er godt og ha tatt en avgjørelse.

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger