Jeg elsker livet mitt fordi...

onsdag 6. mai 2009

...det er så fint vær for tida

...jeg kan gå fine turer i skog og mark

...jeg kan ta så mange bilder jeg vil

...jeg er ferdig med mappeeksamen

...jeg har verdens beste kjæreste

...jeg kan spise all den gode maten jeg har lyst på

...jeg klarer meg fint uten godteri og brus

...sommeren er her snart

...jeg bor i fine Olderdalen, med alt jeg trenger rett i nærheten; natur, turområder, butikk, bussforbindelser og mye annet

...jeg har fin utsikt fra stuevinduet mitt

...jeg har en familie som er glad i meg

...jeg nettopp har klipt meg

...jeg kan høre på mye fin musikk

...jeg ikke har pollenallergi

...jeg kanskje skal til Danmark i sommer

...jeg skal begynne å studere til førskolelærer til høsten

...jeg har lært tegnspråk

...jeg etter hvert skal sitte ute og øve til praktisk eksamen

...jeg ikke har noe å klage på

(Skal legge ut bilder senere, det gikk ikke nå...)

Comments

4 Responses to “Jeg elsker livet mitt fordi...”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Takk for fingerkryssing! :D

Kjempefin liste forresten. Når man først tenker seg om så har de fleste av oss utrolig mange grunner til å være glad og fornøyd :o)

Det er bedre det - å fokusere på hva som er bra, for da føler vi oss litt bedre også :-)

for en herlig liste <3

sv: blåbær er jo konge å ha kick på! Heldig med den 8-)

Åhh, elsker sånne positive lister!:) Herlig :)

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger