Livet i Olderdalen

lørdag 23. mai 2009

Huseierne har to Mustanger selv, og i går hadde de besøk av noen som også eier en fin Mustang. Jeg fikk gleden av å ta mange bilder av den, og dette er et av dem.


Dette festlige insektet fant jeg krypende over gulvet inne i leiligheta vår. Jeg skvatt litt først, men da jeg endelig hadde fått lagt den ute, ble den bare fascinerende - og et veldig fint objekt å ta bilde av. Jeg lurer på om dette er et tusenben, men jeg er ikke helt sikker.I går var det en helt nydelig solnedgang. Dessverre er det veldig mye trær, og en lyktestolpe, i veien for at jeg skal få ta et skikkelig bra bilde av den. Men jeg har klipt bildene litt slik at det beste kommer fram i dem. Jeg liker spesielt godt det siste, som nesten ser ut som et maleri.

Tara (hunden til huseierne) koser leker seg med ei topp. Hun ville egentlig ikke bli tatt bilde av, men jeg fikk lurt til meg et lite blinkskudd.

Har du tatt noen stilige bilder i det siste? Hva synes du om disse bildene?

Comments

2 Responses to “Livet i Olderdalen”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Åå, så fin himmel!

SV: Ja, barne TV er tingen ;)

Sv: ja, har tatt dem selv :) tusen takk for kommentar ;)

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger