Love is all around

fredag 15. mai 2009






Måtte legge med et bilde av kjæresten også :-)

Comments

2 Responses to “Love is all around”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Takk for det. Og ditto! Godt gjort å ta bilde av herr edderkopp :)

Utepils på Solsiden på det siste bildet? ;)

Ja edderkoppen klatret fra gresstrå til gresstrå, så hadde egentlig god tid og mange forsøk på å få til et godt bilde, men jeg må innrømme at jeg er litt fornøyd med det :-)

Det siste bildet er fra solsiden ja, var der etter eksamensøving i går, skikkelig deilig vær.

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger