SIVILSTATUS

torsdag 21. mai 2009

SIVILSTATUS - en morsom serie som jeg tilfeldigvis oppdaget i en av bloggene jeg følger. Det er en kjempesøt serie som handler om et kjærestepar. Kristin tegner, på en veldig enkel og sjarmerende måte, hva hun og kjæresten finner på. Av og til er det også noen venner av dem som gjester serien. Sjekk det ut selv! :-)Stripa over minner meg litt om skolen, fordi vi har øvd veldig på å bruke mye mimikk når vi snakker tegnspråk. Den under synes jeg også må være med, siden den faktisk handler om tegnspråk.

Comments

One response to “SIVILSTATUS”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Takk for skryt! Jeg kan nå avsløre at tegnspråkmannen på teve danser en spesiell form for YMCA. Så mye tegnspråk kan jeg.

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger