Snart sommerferie

onsdag 27. mai 2009

I morra har jeg eksamen - og jeg gleder meg. Eksamen for meg blir å sitte i en halvtime og snakke om akkurat det som faller meg inn. Det eneste kriteriet er at det skal være på tegnspråk. I dag fikk jeg vite hvem jeg har sammen med - og det ble en av de jeg henger mest med i klassen. Kan det bli bedre?
Hele formiddagen i dag gikk med på å ligge lettere henslengt på sofaen i kantina, og bare øve og praktisere tegnspråk for harde livet. Er eksamensøving hardt? Ikke for meg i alle fall :o)

Jeg innså plutselig i ettermiddag at jeg snart er ferdig på skolen. Med den tanken, ble jeg også litt trist. Jeg lurte på hva jeg skulle gjøre for å sette tankene over på noe annet, og til slutt fant jeg ut at jeg skulle lage et scrap-album med bilder fra tegnspråk-året. Så det har jeg gjort i noen timer nå. Jeg legger ved noen av bildene/sidene.






Resten av dagen skal jeg bare slappe av, og forberede meg litt mer til i morra.

Har du mye å gjøre i forbindelse med eksamen?
Hva synes du om scrap-bildene?

Comments

2 Responses to “Snart sommerferie”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Scrapbildene var utrolig kule! Hvordan har du laget dem?

SV: Katten min er en jente :) Og jeg vet ikke hvordan man ser hvem som følger en på Bloglovin :( Jeg tror ikke det går ann.

SV: Oi, kjempestilig! Takk for tips!

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger