And the winner is...

torsdag 18. juni 2009

Nå er fristen for å være med i konkurransen gått ut, og jeg har bestemt meg for hvem som vinner. Alle spørsmålene var bra, men et skilte seg ut fra de andre;

Hvis du måtte velge, ville du helst vært blind, stum eller døv?

Jeg svarer på dette, og mye annet rart i neste innlegg.

Da vil jeg bare får gratulere Bente med seieren, som får velge seg en fantastisk monster-nøkkelring hos Silje :o)

Da vil jeg kaste ballen videre, og utfordrer den som leser bloggen min; hva ville du valgt - døv, stum eller blind? Og hvorfor?

Comments

One response to “And the winner is...”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Jippi!! Tusen takk :D Jeg skal se hvilken en jeg ønsker meg mest så snart jeg får tid. Nå er det fullt opp med svigerfamiliesosialisering :P

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger