Funny Little World

mandag 8. juni 2009

Litt ironisk at jeg valgte denne tittelen, med tanke på at jeg ikke liker Rybak. Men den får likevel stå - fordi verden er liten og morsom.

Jeg har ferie
Jeg tilbringer dagene med å gjøre akkurat hva jeg vil = ingenting
Det har regnet den siste tida, så jeg sitter stort sett inne
Jeg tar lite bilder
Jeg skal til Molde i morra, for å holde aktivt valg (les mer)
På torsdag begynner jeg på jobb (da skal jeg ikke sitte på rumpa mer)
Jeg har litt problemer med å fylle dagene
Men likevel; jeg digger livet mitt :o)

Hva som ellers skjer for tida, får bildene fortelle (mobilbilder - er litt lat med speilrefleksen for tida);


Regn mens jeg ventet på bussen

Brann i en kontainer på Lade

Jeg fant igjen mine sårt savnede batteri-pakker. Det betyr at jeg slipper å bestille nye for å høre :o)

Støvler må på for å hente posten :o)

Scrapping i høygir - onsdag har jeg og Christian vært sammen i 4 år. Skal legge ut resultatet av scrappingen senere (Christian må se det først)

Ranheim

E6 på Ranheim, like ved bommen

En benk så ensom like ved E6-en

God middag; hjemmelagde kyllingburgere. Servert med en deilig pastasalat.

Tilbake til barndommen; selvplukkede smørblomster i et glass :o)

Comments

No response to “Funny Little World”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger