Konsert og førstehjelpsvakt

søndag 28. juni 2009

På fredag var det konsert med Bo Kaspers i Kristiansund, og jeg smisket med mamma om de ikke kunne trenge ei ekstra førstehjelpsvakt. Da ble det til at jeg fikk meg en vest og stod vakt.
Konserten var helt grei, ikke sånn type musikk jeg ville betalt for å dra på, men det var alt i alt en fin kveld. Resten kommer i mobilbilder:


Bo Kaspers på scenenIvrig publikum
Mamma og pappa var også vakter
Må passe på så folk ikke ramlet i vannet når de går ombord i Sundbåten
Havna i KristiansundEn av de eldste hurtigrutene som fremdeles er i drift - Lofoten
Hva synes du om bildene av havna?

Comments

One response to “Konsert og førstehjelpsvakt”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Kyäni er et globalt direkte aksjehandel som marknadsfører innovative kosttilskudd through et nettverk av uavhengige distributører. Sortimanget består av fire produkter, der tre av dem skaper den såkalte Helsetriangelen med Kyäni Sunrise, Kyäni Nitro FX og Kyäni Sunset. Kyani

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger