Når ordet e sagt - konkurranse

lørdag 13. juni 2009

Jeg tenkte jeg skulle lage en liten "Dette er meg"-liste. Med fakta om meg selv; seriøse, morsomme, helt vanlige ting og usaklige fakta etc.
Er det noe du lurer på om meg? Det kan være absolutt alt mellom himmel og jord.

Noen ideer fra min side; ting jeg brenner for, hvorfor jeg blogger, hva jeg jobber med...

Det tipset/forslaget jeg liker absolutt best blir premiert med en nøkkelhank fra Silje sin nettbutikk, som jeg betaler. Frist onsdag 17. juni. Sett kreativiteten i spill :o)

Comments

10 Responses to “Når ordet e sagt - konkurranse”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Når er du mest deg selv?

PS: Bra premie!

Beskriv deg selv med fem ord :)

Hei Ingrid, takk for koselige kommentarer på bloggen min! (Skrev et svar til deg på innlegget om lommebøkene) Kjenner du Silje med monster-nøkkelringene? Har møtt henne på Mercur Marked :-)

SV: Ja, jeg betaler for domene :)

Ja det er ganske lett vil jeg si! Nedre Bakklandet 22, du finner kart på google :-) Kom imorgen (tirsdag) fra 17-20 da har vi ommøbleringssalg og jeg selger lommebøkene på halv pris denne kvelden!

Hihi, så gøy konkurranse. Såklart det er greit at du bruker monster som premie :) Går ikke tom, så det er bare å velge en når du skal trekke vinneren.

Hilsen silje 8-)

Konkurranse og spørrerunde i ett, kult :D

- Hvilken blogg liker du best? I hele blogguniverset.

- Hva gjør deg lykkelig?

- Hvis du måtte velge, ville du helst vært blind, stum eller døv?

Håper det er greit å stille flere spørsmål forresten :P

Flere spørsmål er helt greit :o)

Hva er favorittordet ditt?
Hvilket dyr ville du vært?

:)

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger