På hyttetur (med sjiraffen i bur)

mandag 22. juni 2009

Jeg dro på hytta i går. Ville sove der ei natt - helt alene. På mine snart 21 år, var dette første gang jeg sov på hytta helt alene. Men det var kjempekoselig. Jeg slappet av, og nøt livet maksimalt. Legger ved en liten bildeserie for å vise noe av det jeg gjorde...Gått på utedoPlukket blomsterbukett - syrin (lukter helt utrolig godt)Spist frokost ute på verandaen
Slikket solMax relax i hengekøya
Badet i den iskalde "elva" ved hytta

Tok årets første bad i sjøen

Dette er mitt paradis.
Har du et sted der du kan søke tilflukt fra resten av verden?

Comments

2 Responses to “På hyttetur (med sjiraffen i bur)”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Veldig fine bilder, Ingrid Elisabeth :) Likte spesielt godt utedobildet og nærbildet av syrinen.

Så herlige bilder! Ser for meg at det er godt å være litt for seg selv der ja :o) det kunne jeg også tenkt meg egentlig, men vi har ikke hytte :P

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger