Roll With The Wind

torsdag 11. juni 2009

De siste dagene til ende:

Tirsdag
kl 09:45 - Avgang buss Trondheim Sentralstasjon
kl 14:35 - Ankomst buss Molde Rutebilstasjon
Vandre rundt i Molde - kjøpe Slåla-bær - kjøpe pizza - slappe av litt
kl 18:30 - Aktivt Valg for Molde Røde Kors Ungdom
kl 20:15 - Avgang buss Molde Rutebilstasjon
kl 21:35 - Ankomst Kristiansund
Slappe av - prate - sove

Onsdag
kl 09:30 - Stå opp - dra på byen - ta Sundbåten med Thea Eline - besøke morfar på sykehuset - pakke
kl 16:30 - Reise med hurtigbåten
kl 20:10 - Kom fram til Trondheim - feire fireårsdag med Christian - sove

Torsdag
kl 06:00 - Stå opp
kl 06:45 - Ta bussen
kl 07:30 - Jobb
kl 15:00 - Jobb ferdig - buss hjem
kl 16:15 - Hjemme

Dette har vært de siste dagene for meg - med andre ord noen veldig hektiske dager.


Dette er ikke verdens mest komfortable busser, og de mangler radio (som jeg gledet meg til å høre på). Halvveis til Molde kortsluttet mobilen min = enda mindre å finne på. Det endte med at jeg kjøpte ei avis da vi kom til Surndal, bare for å ha noe å gjøre.

Årets første norske jordbær for min del - Skålabær. Og det var GODT! Gleder meg til å spise masse masse jordbær (og andre bær) i sommer. DIGG!!
Deilig Ananasbrus - alt for lenge mellom hver gang jeg drikker det.

Det regnet på vei hjem fra Molde.

Natt til onsdag sov jeg på loftet der jeg og Christian bodde før - veldig koselig :o)

Utsikten fra soveromsvinduet på loftet. Det var en veldig fin solnedgang den kvelden, men fikk dessverre ikke tatt noe skikkelig bilde.

Dette er luksus - en god hamburger (og den smakte helt fantastisk - Sesam-nivå?), nytt Pondus-blad og musikk.
I går (onsdag 10. juni), hadde jeg og Christian vært sammen i fire år. I den forbindelse scrappet jeg sammen masse bilder fra den tiden vi har vært sammen - og alt henger på veggen over senga.


Hva synes du om gaven jeg ga til Christian?
Og har du smakt ananasbrus før?

Comments

3 Responses to “Roll With The Wind”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Veldig flott gave - personlig, og det skal den være! Thumbs up for den :)

Ananasbrus er DIGG!

Ananasbrus har de i Trondheim ja - sjekk Ultra på Lade :) Tror kanskje den fins på Ultra Solsiden også.

Marit saves the day!

Klatt jeg har smakt ananasbrus, jeg er jo fra like uttafor molde:)

Smash på pose er absolutt ikke å forakte det heller nei. nam nam nam smash :9

Nå lager ikke jeg mat med kjøtt så kan ikke hjelpe deg der. Men mattips: Kok sånne bittesmåe poteter og stek dem i stekepanne etterpå med salt og dill på. DET er digg. Så woker du til.

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger