Gode ting

tirsdag 16. juni 2009

Ting jeg liker:

En god hårdag
Geniale lommerbøker

Engasjement, her fra utenriksminister (og tidligere generalsekretær i Norges Røde Kors);
Jonas Gahr Støre

Ostepop sent en lørdags kveld

Kjæresten

Jeg og Christian skulle hente noe greier for jobben til C i dag, så fikk vi også med oss et dukkehode. Dryg som jeg er måtte jeg bare ta noen bilder.





Dette blir et innlegg fullt av bilder. Jeg gikk gjennom noen gamle bilder, og disse får meg til å trekke på smilebåndet;

Et fint bilde av meg og Christian (det skjer sjelden)

Christian som smiler på et bilde for meg :o)
Ik hou van jou, lieverd <3>

Tatt ut av flyvinduet på vei til Tromsø for noen år siden

By'n min.
Har du noen gang vært i Kristiansund?

Comments

2 Responses to “Gode ting”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Kul lommebok :)

Nei, jeg har faktisk aldri vært i Kristiansund. Det er litt for dårlig..

stilig lommebok!

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...