Høstens planer

lørdag 18. juli 2009

Comments

9 Responses to “Høstens planer”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Gratulerer! Det er godt å vite sånt sikkert, hehe:)

KULT! Grattis! :D

Sv: Høres ut som du hadde en koselig dag også :) Regn er ikke så ille synes jeg, det er faktisk litt koselig. I allefal så lenge det ikke blåser og er kaldt :)

SV; Det første smykket koster 200, neste 150, og armbåndene 70kr :-)
Jeg får som regel nok Ekstra lett-kartonger fra familien, men biola og andre spesielle som jeg nevnte på lista hadde vært topp! Si fra når du har en bunke så tar jeg gjerne og møter deg :-)

Jeg kjøpte strøet på Rema 1000 faktisk :)
Du burde se Harry Potter ja! Jeg synes det er den beste hittil. Skjønner ikke hvorfor den har fått masse negativ kritikk! Den er mye mer humoritisk og romantisk enn de andre filmene.

Ooo, visste ikkje du hadde blogg :D Skal begynne å lese den! Legg den til på bloglovin.com, så får ej følge med ;)

Gratulerer! :) Lykke til med nytt studie til høsten! :)

Jeg hadde faktisk aldri hørt om Rivermont, he he. Men jeg er sikker på at du vil få det fint der ;) Hva skal du der? :)

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger