Ny blogg - matblogg

søndag 12. juli 2009

Den siste tiden har jeg skrevet veldig mye om mat og matlaging, og lagt ut bilder og oppskrifter til det jeg lager. For å gjøre det enda mer oversiktlig har jeg opprettet en egen matblogg, hvor jeg skal publisere spennende mat jeg lager. Jeg skal også legge inn det jeg har lagt ut her. Skulle du en dag være sulten på noe godt, men mangler inspirasjon; sjekk ut matbloggen.

Headeren på den nye bloggen er forøvrig håndtegnet og scannet inn. Jeg er ganske fornøyd med den - og generelt sett hele layouten på matbloggen.

Hva synes du om den nye bloggen?

Comments

2 Responses to “Ny blogg - matblogg”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

SV: Selvfølgelig må du delta! :)

SV: Du kan godt ha mange bilder limt sammen til film :)

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger