Sommershow, blomster og sommerstemning

onsdag 15. juli 2009

Da jeg dro til jobb lørdags morgen (kl 6!), pøseregnet det. Derfor valgte jeg å ha på meg støvler og regnjakke, samt å gjemme meg godt under paraplyen min. Da jeg kom til byen, stakk jeg innom 7eleven og kjøpe en deilig kopp kaffe, som jeg kunne nyte på bussen opp til jobb. Jeg var helt alene på bussen hele veien, så det ble nesten som min egen private taxi. Synes egentlig det er litt koselig å ta bussen så tidlig jeg... (litt dårlig bilde)
Da jeg kom til byen etter jobb på lørdag, var jeg på torget en tur. Det var St.Olavsloppet, så det var en del folk i byen. Jeg ble så fristet av de som stod og solgte blomster, at jeg kjøpte to stykker. Jeg satte dem i hver sin potte utenfor inngangsdøra mi - det pyntet skikkelig opp. Så nå har jeg vært litt huslig av meg jeg også.På søndag feiret min kjære bursdag. Vi var hjemme hos søsteren hans, og der fant Christian et kjekt keyboard å spille på...Søndag kveld var jeg sulten, men vi hadde ikke brød. Da ble det til at jeg laget havregrynsgrøt.
På mandag hadde P4 sitt sommershow på torget i Trondheim. Der var selvsagt jeg - og jeg fikk tak i masse gratisting. I tillegg hadde Asgeir show på scenen - med sjonglering og blåsing av flammer.På tirsdag fikk jeg besøk av ei venninne hjemmefra, og vi dro ut på byen. Jeg har aldri vært ute på en tirsdag før, og det tar nok sin tid før neste gang. Det er ikke den dagen i uka med mest liv, for å si det sånn...Plakat som var klistret på speilet på Samfundet.

Comments

10 Responses to “Sommershow, blomster og sommerstemning”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Datt innom bloggen din bare:).. Hvilket år går du? Regner med du går på DMMH?:) Jeg ble ferdig der i mai nå! HERLIG

Blomster og juice er ikke det verste man kan få i en gratisbag!

hehe mm Baillsund is the city;)

Joda, skal ikke spoile det at du gleder deg til å begynne på DMMH, men jeg er glad for at jeg er ferdig der for å si det sånn!! Vær forberedt på mye jobbing og helt urimelige frister på ulike oppgaver osv...De kan tydeligvis ikke fordele oppgaver utover årene, så det blir noen helsikes skippertak innimellom;) Men det er bare å holde ut, for du møter mange fine folk og får masse erfaringer:)

hehe joda, er man student så er man student..men det får være grenser når man rett og slett ikke skjønner hvordan man skal få tid til alt!!;) Aldri vært borti en skole hvor elevene har klagd så mye jeg!! menmen..
Så du tar utefag altså?:) Morsomt..jeg tok vanlig og så hadde jeg forming som fordypning siste året.

hehe vil ikke skremme deg, det blir sikkert bra:D Lykke til med studiene da!! Og er det noe du lurer på så er det jo bare å spørre:)

Jeg forsøkte også tofu for første gang nå nylig. Vet ikke helt om jeg gjorde det riktig, men det gikk helt fint å spise det :P Jeg har heldigvis en kjæreste som liker veggismat, og det er jo bra, for jeg spiser bare det nå. Håper kjæresten din liker det også ;)

Jeg fant en kommentar fra deg på bloggen min, som ikke hadde blitt godtatt: Jeg har vært på Falkenborg flere ganger, og det er helt greit der :-) Kort vei til kjøpesenter er det også. Hvilken linje har du søkt på på Dronning Maud da? Jeg skal også begynne der til høsten, på natur og friluftslinje. Gleder meg som en liten unge.

Hvertfall, hvis jeg kommer inn, skal jeg begynne på førskolelærer :)

sv: Jeg spiser litt fisk, men bortsett fra det så spiser jeg ikke noe kjøtt. Det begynte vel så smått like over nyttår ved at jeg begynte å lese mer om dyrevern, dyrs rettigheter, dyrs leveforhold i det industrialiserte landbruket osv. Jeg fant ut at dette er så urettferdig som det kan få blitt, og bestemte meg først for å kutte ned på kjøtt. Så ble det bare mindre og mindre før jeg kutta det ut helt :o)

SV: Hehe, fant ut at bloggen ikke hadde godkjent den. Men håper jeg kommer inn. Og hvis jeg gjør det, hadde det jo vært morsomt å bli kjent med deg, siden vi kanskje kommer på samme skole :)

Ej hørte på P4 sitt sommershow da det var i Trondheim :)

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger