Beklager - bloggelat for tida

lørdag 15. august 2009

Jeg vil gjerne beklage for de av dere som følger bloggen min, at jeg har oppdatert bloggen så utrolig lite den siste tiden. Jeg er opptatt hele tiden - stort sett med jobb. Og det fører da til at det skjer veldig lite i livet som er verdt å blogge om. Kameraet er heller ikke brukt på ei stund.
På mandag blir det skole og fadderuke - da regner jeg med at det skjer mye mer spennende, og jeg skal oppdatere bloggen med "juicy news"...

Inntil da - kos deg med disse bildene fra "Hot August Night", dragracet som var i Trondheim sist lørdag:

Comments

No response to “Beklager - bloggelat for tida”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger