Fadderuke og Pstereo-festival

tirsdag 18. august 2009

Denne og neste uke blir fantastisk kul.

På torsdag skal jeg jobbe under Centrum Open. Der skal blant annet De Lillos og Paperboys opptre - og jeg får da gratis entré.

I helga skal jeg være frivillig på Pstereo-festivalen gjennom Røde Kors Ungdom - jeg skal dele ut kondomer. På "kjøpet" får jeg med meg blant andre Ane Brun og Röyksopp.

Torsdag neste uke skal jeg hjelpe til under Quak-festivalen (fadderuke-festival). Den kvelden er det stand-up, men blant andre Jonna (fra barne-tv) og Sahid Ali.

Fredag er det konsert gjennom Quak-festivalen - med CC Cowboys.

Lørdag blir det Quak-ball

GLEDER MEG! GLEDER MEG! GLEDER MEG! GLEDER MEG!

Skal du gjøre noe spennende framover?

Comments

One response to “Fadderuke og Pstereo-festival”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Jeg skal ikke på Centrum Open, istedet skal jeg sikle på Pharrell, Chad og Shay idet N*E*R*D går på scenen på Samfundet! Gleder meg som en liten unge! :D

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger