Fotokonkurranse!

mandag 24. august 2009

Nå er det på tide å sparke litt mer liv i bloggen - dette gjøres med en FOTOKONKURRANSE!

For å delta må du lage et innlegg på din egen blogg, med et utvalgt bilde. Du må også skrive hvorfor du har valgt dette bildet, og linke til konkurransen.

Det er egentlig ikke noe spesielt krav til hva slags bilde det skal være, MEN du skal tenke OUTSIDE THE BOX - med andre ord; vær kreativ. Og da vil jeg ikke at du skal være kreativ med photo shop og liknende, men kreativ med kameraet.


Du kan bare delta én gang, men til gjengjeld er PREMIEN veeeldig bra;

Shampo og balsam fra "big sexy hair" - for ekstra volum. Og flaskene er svære (300 ml og 400 ml).
Fristende å delta? Frist for å være med på konkurransen er 1. oktober (på bursdagen min - HURRA!)

LYKKE TIL!

Husk å legge igjen lenke til innlegget i kommentarfeltet da...

Comments

8 Responses to “Fotokonkurranse!”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Skal se om jeg blir med hvis jeg finner et bilde jeg liker, jeg er ikke så kreativ på den fronten for tiden.

Stikk innom loppisen, var veldig mye å se på der! Og du har vært kjempeflink idag, fått gjort masse :)

Da anbefaler jeg å sjekke ut litt tatovører, bruk myspace feks. Og ta turen på messa i sept! Da får du se mange stiler, og da kanskje finner du en tatovør du kunne tenkt deg å gå til, som også kan tegne ned ideen din på en måte du syns er fin (siden du liker den stilen og tegnemåten h*n praktiserer). :)

Jeg er med, jeg! Spennende premie! http://www.icarroi.com/?p=1008

Tror jeg skal henge meg på her etterhvert ja.. ;) Har et bilde jeg tror kunne passe i konkurransen!

Jeg er med!
http://martii.blogg.no/1252261280_konkurransedilla.html

Vanskelig tema, selvom det kanskje ikke helt var et tema. Men bare den, outside the box, men jeg skal se om jeg får blitt med, jeg bare må finne noe bra noe først. Når er fristen?

Im in! Håper jeg traff outside the box nå:)
http://tuttsverden.wordpress.com/2009/09/24/outside-the-box-fotokonkurranse/

Wii! =D Hei og hopp og tjohei.. Så gøy at du hadde fotokonkurranse! Nå kan du titte på vår lille blogg som er veldig veldig kjedelig akkurat nå..
Hilsen Inger :)

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger