Skolestart betyr nye innkjøp

fredag 21. august 2009


Det er kjekt og spennende med nytt skoleår. I dag har jeg kjøpt en del nye ting;

- gode tursko, som også er vanntette
- en del skolebøker, for det meste pedagogikk
- kompass (vi skal ha orienteringslære på skolen)
- tusjer, penner, viskelær og skrivebøker - litt greit å fornye det også
- liggeunderlag (så er det klart til klasseturen)

I morra må jeg ut og kjøpe regndress.

Da tror jeg at jeg har det meste som skal til for å dra på klassetur i alle fall.

1. september skal klasse 1 f (natur og friluftslinje) på klassetur til Frøset gård (HURRA!)
Da skal vi sove i lavvo, padle, gå tur, grille, ha "bli kjent"-leker, lære å orientere oss med kart og kompass, og generelt sett ha en fin tur - JEG GLEDER MEG!

Har du nettopp begynt på skolen, og skal gjøre noe spennende framover?

Comments

2 Responses to “Skolestart betyr nye innkjøp”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Jovisst! Send meg en mail med adressen din så skal jeg lage til deg :-)

Det blir sikkert et spennende år for deg dette! :D

sv: haha, ja var litt high-tec den kommoden, men dæven klarte vi å få den sammen likevel. Dritstolte, hihi.

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger