Tror jeg skal...

mandag 31. august 2009

...slutte å blogge?

Comments

7 Responses to “Tror jeg skal...”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

åj, syns du ikke det er gøy å blogge mer?

Det blir ikke biter av å ha musli osv i smoothien, bare å blende det lenge. :) og ha i litt mer væske hvis den blir for tykk, for den er litt ekkel hvis den er for tykk.

Why?? Er du lei?

Nei, det synes jeg ikke :p Kanskje heller leserne, f.eks. jeg, skal bli flinkere til å legge igjen kommentarer :)

Jeg skal fortsette å blogge - men da må dere være flinke til å kommentere også da :)

sv: Ååååh, det hørtes skikkelig koselig ut! :D Lyden av regn er det beste jeg vet når jeg skal sove, gi meg litt vind i tillegg så er nattesøvnen i boks :P

Så bra at du ikke slutter å blogge, jeg liker bloggen din veldig godt :D Jeg er ikke verdens beste til å kommentere... Kanskje jeg kan komme med et ønske? ;) Er det mulig å endre kommentarfeltet slik at det ikke kommer i et eget pop-up vindu, og kanskje fjerne ordbekreftelsen? Det er nok bare latskap, men jeg merker at jeg kommenterer sjeldnere på blogspot blogger med detet systemet :P

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger