Verdens nydeligste brud og bryllup.

fredag 7. august 2009

Lørdag 1. august skulle bli den største dagen i min kjære svigerinne og hennes utvalgtes liv - det var dagen hvor de skulle si ja til hverandre.
Kjolen bruden har på seg, er sydd av brudens mor (min svigermor). Det overbeviste meg om at; den dagen jeg og Christian bestemmer oss for at vi skal gifte oss, vil jeg spørre henne om å sy kjole til meg også.
I tillegg til brudekjolen, har hun sydd kjolene til brudepikene og vesten til brudgommen.
Og brudekjolen var helt perfekt til bruden - jeg gråt med en gang jeg så henne, fordi hun var så nydelig.
Brudeparet fikk hver sin smekke. Kjempemorsomt.

Colaboksene i hjerteform :o)
Om ikke de to er kjempesøte sammen, er ingen det. Da de skulle danse brudevalsen sent på kvelden, oppfordret de resten av gjestene til å bli med å danse etter hvert - ingen gjorde det. Jeg tror grunnen var at alle ble helt betatt av hvor søte de var sammen da de danset.

Så måtte jeg bare slenge med et bilde av min kjære Christian og hans pappa.

Comments

No response to “Verdens nydeligste brud og bryllup.”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger