100 ting ved meg (utfordring fra Caroline)

fredag 11. september 2009

#1. Navn: Ingrid Elisabeth
#2. Kallenavn: IE
#3. Nicknavn på MSN: Ingrid Elisabeth
#4. Beste film akkurat nå:
#5. Beste tegnefilm akkurat nå:
#6. Beste tegneserie: Pondus
#7. Beste bok akkurat nå: Kabalmysteriet (Jostein Gaarder)
#8. Beste bokserie: Leser ikke bokserier
#9. Beste frokost: Ferskt brød med markell på tube og majones, og kald melk til
#10. Beste lunsj: Ferskt brød med majones og kjøttpålegg (eller noe mer fresht)
#11. Beste middag: Pasta (lasagne, makaronigryte osv)
#12. Beste kvelds: Samme som frokost
#13. Beste sjokolade: Smash (smeeeesj)
#14. Beste lørdagskos: Cheeze Doodles og Friskus Eple
#15. Beste musikk akkurat nå: Postgirobygget - nyeste plata
#16. Beste artist: Postgirobygget
#17. Beste sang nå for tiden: Lise Berg (Postgirobygget)
#18. Beste sang fra ”gamledager”: "Vinsjan på kaia" DDE (Er det gamledager?)
#19. Beste norske: Samme som beste totalt sett
#20. Beste sang jeg alltid har likt: “Tir n'a noir" av Vamp
#21. Beste TV program: NCIS (hekta!)
#22. Beste gamle TV program: "Moro i mørket" (det var moro da husker jeg)
#23. Beste reallty TV: 4-stjernes middag
#24. Beste slagord på reklame: Smeeeesj
#25. Beste reklame: Bend it - "du merker ikke at du trener engang"
#26. Beste komiker: Dagfinn Lyngbø
#27. Beste nettside: http://www.redcross.no
#28. Hva tjener du i timen/uka/månden: Varierer fra uke til uke (1-2 vakter á 6 timer)
#29. Hvor jobber jeg: Med psykisk utviklingshemmede barn
#30. Trives jeg: Ja, det er et spennende arbeid
#31. Tror på Gud: Nope
#32. Rassist: Langt i fra
#33. Hyper: Mark i rumpa, kan man si
#34. Populær: Kommer an på øyet som ser
#35. Optimist: Ja, definitivt. På ungdomsskolen havnet jeg i kranglet fordi ei syntes jeg var for blid
#36. Sportsidiot: Eller ikke...
#37. Nerd: Av og til, på enkelte områder
#38. Karaktersnitt: Best muntlig (men sånn midt på treet +)
#39. Hatefag: Økonomi og informasjonsbehandling, kunst og håndverk
#40. Elskefag: Matematikk, norsk og tysk
#50. Fineste språk: Italiensk kanskje, i alle fall ikke tysk...
#51. Beste dyr: Geit *knis*
#52. Har jeg dyr: Hybelkaniner og sporadiske edderkopper
#53. Hvis du ikke har, hva vil du ha: Katt
#54. Ler du mye: Stort sett hele tiden, i alle fall smiler jeg for det meste
#55. Sur noen ganger: Ytterst sjelden, jeg har veldig lite sinne/frustrasjon inni meg.
#56. Klarer du å kontrolere ditt sinne: Hvilket sinne?
#57. Største ønske: Å få gjøre akkurat det jeg har lyst til i livet
#58. Her har jeg vært: Norge, Danmark, Sverige, Tyskland, Nederland, Portugal, Polen, Romania, Bulgaria, England
#59. Hvor var jeg i disse land: København (DK), Östersund (S), Berlin (T), Zwolle og Emmeloord (NL), Albufeira (Port), Krakow (Pol), Newcastle (GB).
#60. Har jeg søsken: Ja, ei fantastisk lillesøster
#61. Foreldre skilt: Nei, gift i 23 år
#62. Røyker du: Nei, og har aldri prøvd heller
#63. Drikker du mye: Vann?
#64. Beste sport: Sykling og gå tur
#65. Født: I Kristiansund ei kald høstnatt i 1988 (1. okt)
#66. Stjernetegn: Vekt
#67. Elsker: Bortsett fra klisjéene; regnvær, solnedganger med fine farger, leke
#68. Missliker: Misfornøyde mennesker
#69. Hvor høy er du: Høy nok
#70. Hvilken farge har du på øynene: Blå
#71. Hva er din ynglings farge? Blå
#72. Sprite eller Cola: Vann?
#73. Kaffe eller te: Te eller kaffe
#74. Jente eller guttevenner: Ja takk, begge deler
#75. Hvilken størrelse bruker du i sko: 38
#76. Hva er den beste ferien din: Nederland med min kjære, eller sommeren jeg var på sykkeltur rundt Røros
#77. Hvilken dag er den beste i uken: Fredag og mandag
#78. Hva vil du mest av bytur/skogstur/strandtur: Skogstur - fantastisk hvor mye man kan oppleve om man legger godviljen til
#79. Den beste fast food restaurant du kjenner: Kinamat?
#80. Når var du sist på sykehuset: Evigheter siden
#81. Beste drikk med alkohol og uten: Strawberry Daquirri og vann
#82. Har du sengeteppe: På toppen av klesskapet
#83. Hvor er du om 10 år: Sannsynligvis ferdigutdannet førskolelærer, resten tar jeg som det kommer
#84. Hvilken butikk ville du kjøpt deg fattig i: Japan Photo, Indiska eller Body Shop
#85. Hva gjør du når du kjeder deg: Går tur og tar bilder, så kjeder jeg mer ikke mer
#86. Hvilket ord eller setning bruker du aller mest: Gjentar ikke meg selv så mye
#87. Hva kan irritere deg: Plystring, men det er høreapparatene sin feil
#88. Hva kan glede deg: Nytt blad i postkassa, regnvær eller et kyss fra kjæresten
#89. Når legger du deg om kvelden: Aldri før midnatt
#90. Tar du sol: Har aldri og skal aldri
#91. Hva er det beste ved deg: Nesten aldri sur
#92. Har du kjæreste: Ja, har hatt det i over fire år
#93. Har du nettkjæreste: Nei
#94. Hva skal du bli: Førskolelærer som tar med barna ut
#95. Er du glad i å reise bort: Ja
#96. Britney eller Christina: Ingen av dem
#97. Snakker du mye: Jeg snakker hull i hodet på samboeren
#98. A, B eller C menneske: En salig blanding - legger meg sent og står opp tidlig
#99. Hvor mye på nettet om dagen: For mye
#100. Beste PC spill: The Sims - uten tvil

Comments

3 Responses to “100 ting ved meg (utfordring fra Caroline)”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Så moro å lese! :)

Denne skal jeg ta nå, digger slike! :D

har sett deg lettere irritert jeg! trenger vel ikke å si mer enn : tegnspråkteorioppgave - ei i syden!

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger