Den siste uka...

søndag 20. september 2009

...har vært skikkelig bra.

Det startet med at vi på skolen mandags morgen var på Frøset gård. Da spikket vi emner som skal bli bein på krakken vi skal lage i forming (jeg kan fortelle mer om den senere).
På ettermiddagen fikk jeg besøk av søskenbarnet mitt og jentene hennes (3,5 år og 6 uker). Det var kjempekoselig. Vi shoppet, laget god middag, så film og var i lekeland. Da eldstejenta til søskenbarnet mitt kom inn i lekeland visste hun ikke helt hvor hun skulle begynne. Det var så mye at hun bare gikk rundt for å se. Jeg fikk henne med meg inn i et av lekeapparatene, og etter det var alt helt fantastisk - hun storkoste seg (og det gjorde forsåvidt jeg også...)
Tirsdag hadde vi pedagogikk på skolen. Da skulle vi fortelle for hverandre om et barndomsminne. Det var koselig å høre hva de andre har opplevd da de var små.

Onsdag var jeg på kino sammen med Christian. Da så vi Inglourious Bastard - den var skikkelig bra og morsom, så den kan jeg godt anbefale.
Torsdag hadde vi framlegg i naturfag. Jeg tok min del på tegnspråk, så ble det stemmetolket. Det var litt utfordrende, men jeg er glad jeg gjorde det. Har fått masse kommentarer fra de i klassen etterpå, om at det var tøft at jeg turte å gjøre det.
I tillegg har det både torsdag og fredag vært tolkestudenter på observasjonspraksis i klassen min. Og det beste av alt; det er folk som gikk i klassen min i fjor, så det var bare kjekt at de var der.

Fredag kveld var jeg i bursdag til ei i klassen, Kristine. Etterpå dro vi ut på byen, og da møtte jeg mange jeg gikk i klasse med i fjor. Til slutt ble det nattmat på Burger King før jeg kjørte hjem.

Dagen i dag (lørdag) har vært en latmannsdag, fram til jeg dro i innflyttingsfest til en i klassen, Ken Johnny. Vi var bare to stykker fra klassen der bortsett fra Ken Johnny selv. Men det var kjempekoselig. Det er alltid kjekt å bli kjent med nye folk.

Og nå sitter jeg hjemme og slapper av. Har tent talglys, hører på D.D.E. (Vinsjan på kaia) og spiser sjokolade. Av og til er det bare godt å være hjemme alene og slappe av litt.


Deilig regnvær
Ryggsekkmusa har fått selskap av elefanten Alf
Jeg har kjøpt ny klokke :D
Jeg har laget deilig pizza (oppskrift kommer på matbloggen)
Bursdagsgaven til Kristine; to kortstokker pakket i hjemmelaget gavepapir, regler på et kortspill og en pose sjokolade

Comments

One response to “Den siste uka...”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

så bra gjort at du tok det på tegnspråk! fikk du hørt noe av stemmetolkingen (i så fall: fornøyd?) eller skrudde du av apparatene? :) også litt gøy at du får møtt igjen gamle klassekamerater på den måten, må være spesielt!

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger