Ja, jeg skal faktisk bli førskolelærer...

tirsdag 15. september 2009

...og da er det viktig å bevare barnet i seg;


Vi fant en mark da vi var på tur til Frøset gård i går - selvfølgelig måtte jeg ta den opp for å se nærmere på den...


VINN! VINN! VINN!
Forresten er dette innlegg nr 100, og det må markeres. Den første som kommenterer innlegget (saklig), skal få en premie - JUHU!
Premien er link (med bilde så klart) til bloggen din, som skal stå på øverst til høyre på bloggen min her. Den skal få stå fram til 1. oktober :D

Comments

5 Responses to “Ja, jeg skal faktisk bli førskolelærer...”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

ihh, ble jeg først??

Gratulerer med innlegg nummer 100 da! :) Og jeg synes du er tøff - jeg tørr ikke ta i mark hvis jeg hadde fått noe for det engang.. EKKELT!

Klart det er greit! :) takk! :)

Hihi, søte meitemarken :P

SV: Å neeei! Så dumt! Men man kan jo få mye bra med mobilkamera da :) Hvis det er krise kan du jo bruke gamle bilder :) Det er ikke så strengt :P

SV; jaaa det blir, men tiden flyr og har ikke fått tid til å finne frem og vaske et nytt tastatur enda. Satser på å ha dem ferdig i neste uke, lover! :-D

Modig å holde mark forresten! Selv hadde jeg sneglefarm da jeg var liten. Hadde navn på alle og lot dem gå på nesa osv. Nice.

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger