Jeg utfordrer dere!

onsdag 30. september 2009

Hver dag står vi foran valg som skal tas, og av og til velger vi ting fordi det er sånn vi er vant til å gjøre det eller fordi andre gjør det sånn. Jeg fant denne utfordringen på Carolines [blogg], og nå utfordrer jeg deg til å svare på denne utfordringen. Tenk gjennom hvert punkt før du svarer og prøv å ta et standpunkt til alle...

Sommer - Vinter
Vann - Brus
Snus - Røyk
Musikk - Stillhet
Dag - Natt
Guttevenner - Jentevenner
Facebook - Nettby
Kaffe - Te
Høyre - Venstre
Rød - Blå
Buss - Tog
Lighter - Fyrstikk
Sannhet - Nødt
Le - Gråte
Hav - Fjell
VG - Dagbladet
Design - Innhold
Film - Bok
Penger - Kjærlighet
Familie - Venner
Filosofi - Psykologi
Mord - Barnemishandling
Mat - Klær

Og avslutningsvis noe hyggelig:
Jul - Påske

Comments

6 Responses to “Jeg utfordrer dere!”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

Jeg må vel svare på min egen utfordring også:

Vinter
Vann
Snus
Musikk
Dag
Jentevenner
Facebook
Te
Venstre
Blå
Buss
Fyrstikk
Sannhet
Le
Hav
Dagbladet
Innhold
Bok
Kjærlighet
Familie - Venner (denne er vanskelig, men til syvende og sist blir det familien...)
Filosofi
Mord (ser heller at en person må bli drept framfor at et lite barn skal mishandles...)
Mat
Jul

Vinter
Vann
Snus - Røyk (nei, takk!)
Musikk
Natt
Guttevenner
Facebook
Te
Venstre
Rød
Tog
Fyrstikk
Nødt
Le
Fjell
Dagbladet
Design
Film
Kjærlighet
Familie
Psykologi
Mord
Mat

Påske (faktisk :)

Tusen takk! :-D Mulig det kommer noen på Pryd etterhvert, skal prøve å ikke ta en formue ;-)

Sommer
Vann
Snus
Musikk
Natt
Jentevenner
Facebook
Te
Venstre
Blå
Tog
Fyrstikk
Sannhet
Le
Hav
Dagbladet
Innhold
Bok
Kjærlighet
Familie
Psykologi
Mord
Mat
Jul


velge mellom mord og barnemishandling - ja ja..

Sommer
Vann
Snus
Musikk
Dag
Jentevenner
Facebook
Te
Høyre
Blå
Tog
Fyrstikk
Sannhet
Le
Hav
Dagbladet
Innhold
Bok
Kjærlighet
Familie
Psykologi
Mord
Mat
Jul

:)

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger