Koselig mail fra mamma og pappa

tirsdag 29. september 2009

"Hei frøken, her kommer oppskriften på pappas nydelige horn, husk at du kan variere med å ha innhold i de, f.eks. ost/skinke el. ost/salami, eller grillpølse.
500 gr mel
1 ts salt
80 gr margarin
50 gram gjær
ca 3 dl. melk
smelt margarin, lunken melk og gjær i sammen...bland mel og salt. tilsett væsken. hev til dobbel størrelse ca. 1/2 time. Rulles ut og heves til dobbel størrelse, 16 horn. Pensles med egg. Stekes 250 grader midt i ovnen 10-12 min.
Klem fra mamma og pappa"

Jeg spurte om jeg kunne få oppskrift på horn, og fikk denne på mail :D Søte mamman og pappan min...

Comments

7 Responses to “Koselig mail fra mamma og pappa”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Åh, så koselig! Tror jeg skal prøve den oppskriften selv ;)

Digger horn :D Det er så..hjemmekoselig :)

Sv; Ikke lei av høsten, haha, det skulle du ikke sagt, for da legger jeg garantert ut flere bilder :D

Ta bilder av hornene da, må jo sjekke ut resultatet ditt ;) Om de blir godkjent, så må jeg nesten prøve oppskriften din :D

Sv; MATBLOGG :D Den må jeg også nesten legge til på blloglovin :) Elsker nye ideer og kreative kunstverker!
Nåja, ni søsken er ikke det verste ;) Det er utrolig deilig å være alene i huset når alle er bort, men etter noen timer (faktisk) så savner man en lillebror som går og danser for seg selv :)
Du er vel også vandt med litt bråk rundt deg, du som er en kommende førskolelærer? ;)

Sv; haha, barn kan både være englebarn og rumpetroll..så jeg får nesten ønske deg lykke til ;D
Skal du ut i praksis for 1-3 klassinger da?

Sv; Ja, en liten kvelds-kake har ikke skadet noen..men mindre det var noen sukkersyke som lagde den :S
Barnehage, haha, DA ønsker jeg det lykke til :D Forbered deg på mange spørsmål og snørr. Lyse tider i møte ;)

Takk! For at du merket "høstens første BAD" Nå ble jeg glad :D

(ps, du er ikke den eneste som sitter og ler litt ^^,)

Sv; Med rumpa i tua xD hahaha! Det har jeg aldri gjort, tror neppe jeg kommer til å gjøre det heller :P eller..fikk du ikke masse maur oppi buksa? :S

Håper virkelig du når målet ditt! :D Jeg håper på å bli massør, men vil ikke "offentliggjøre" det blant vennene mine, jeg er så utrolig ubesluttsom. En dag vil jeg bli politi, neste dag vil jeg bli akupunktør :P

Gleder meg til bildene av hornene kommer ut :)

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger