No ska æ kos mæ

tirsdag 29. september 2009

Comments

7 Responses to “No ska æ kos mæ”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

WoOow! De så jo helt fullkomne perfekt ut! Jeg MÅ prøve ut den oppskriften :D

Maurtue/blåbær tue, vel..med all den mauren vi har, så blir det vel det samme ;D
Men har du noen gang prøvd å sitte på en maurtue? (bare lurer) ;)

dette har ingenting med innlegget å gjøre, men jeg har alltid vært forvirra av martii-ikonet oppe til høyre. why? før jeg ble bedre kjent her trodde jeg det var samme blogger..

åhh, du fristet meg skikkelig! Har så lyst på ettellerannet godt her akkurat nå! :)

Sv; Haha, nei det er godt det finnes noen folk med fornuft som holder seg unna maurtuene :D

Alright, jeg skal teste de hornene en gang (med etterheving) så får vi se hva resultatet viser :)

Sv; Grønne muffins er toppen, men jeg skulle ønske jeg hadde litt nonstop som jeg kunne putte oppi røra :D
Jeg har bakt horn, storesøsteren min har bakt horn og mamma har bakt horn, MEN ingen så SÅ perfekt ut og gode ut som dine! (det lover jeg deg) :D

sv: tusen takk :D

Mmmmm, det så skikkelig godt ut! Jeg må bli flinkere til å bake ;)

Jeg respekterer at andre ikke er kristen og jeg prakker ikke på andre min tro. Derfor er det litt trist at andre ser sånn ned på oss. Jeg føler ikke vi har gjort noe galt og jeg synes absolutt IKKE vi er fanatisk. Men men, jeg er vant til det :P

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger