Kaker og regnvær

mandag 28. september 2009

Det har regnet i hele dag, men det er ikke drittvær - tvert imot, det er kosevær. Jeg synes det er kos både å være ute og inne i dette været. I dag har jeg valgt å være inne, fordi jeg ikke hadde noe spesielt å finne på ute.
Inne har jeg laget kjempegode [amerikanske pannekaker], vasket kopper og slappet av.
Jeg har fri fra skolen både i morra og onsdag, og det skal jeg virkelig utnytte; jeg skal sove lenge, slappe av, rydde hele leiligheta og skrive ferdig ei oppgave.
På lørdag skal jeg feire bursdag her, og da må det se bra ut, så det er vel like greit at jeg starter først som sist.
Har du lyst på noe enda søtere enn amerikanske pannekaker (som forsåvidt ikke er søtt i det hele tatt), kan jeg kanskje friste deg med ei [oreo-kake]?


Smakfull oreo-kake

Glade pannekaker

Deilig regnvær og vind

Synes du jeg er tullete som liker at det regner så mye?
Hva gjør du på nå i regnværet?

Vil også minne om at det ikke er mange dagene igjen før det er for sent å bli med på [fotokonkurransen] - på torsdag er siste sjanse, alle bidrag må leveres det før jeg er ferdig å nyte bursdagen min :D

Comments

6 Responses to “Kaker og regnvær”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

SV: Skal du ha gratis Wordpress eller sånn med domene?

ååååååå myyyy gååååd
kan jeg få oppskrift på oreokaka?? den så himmelsk ut!!

Å velge Wordpress gjør du rett i :) Jeg elsker systemet deres! Det er ikke all verden av design du kan velge - men til gjengjeld er designene de har veldig fine :) Hva trenger du hjelp til? :)

Noen tips, hm. Velg en fin, sentrert layout som har en fin og tydelig header. Lyse farger er veldig "in", men det er også mange fine mørke designer. På sidemenyen kan du legge inn mange forskjellige html koder om du vil. Det er også mange koder som allerede er laget hvis du går på Wigdet eller hva det heter ;)

Oreokake er best! Men i alle dager? Har du puttet nonstop og mousse på den? :D
Slike pannekaker er fullkomne med sirup på, helst amerikansk sirup :) mmmh
Ja, elsker regnvær. Så utrolig deilig å bli vugget i søvn av et slikt vær :D

nammmmm:D lyst til å legge ut oppskrifta på kaka di? :)

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger