Orientering i Bymarka

torsdag 24. september 2009

I dag har jeg vært i Bymarka sammen med basisgruppa mi fra skolen. Vi har et arbeidskrav om orientering, og da er målet å finne minst femten orienteringsposter - og det klarte vi. Vi delte oss i to grupper, og brukte litt over tre timer hver. Er ganske fornøyd med den.


Blir aldri for voksen til slike bilder...

Jess, post nr 2 - bare seks igjen :D

Jeg fant meg ei dump jeg kunne ta ei pause i :p

Fantastisk nydelig myr (mobilbilde)

Det var fremdeles masse blåbær jeg kunne spise (og ta bilde av)

Comments

2 Responses to “Orientering i Bymarka”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Jeg merker at jeg ikke savner å drive med orientering.. :P Men fine bilder da :):)

skogstur er digg! Ikke orientering, men skogstur. hehe.

Janei ang 460 ruter, jeg blir absolutt ikke ferdig til jul 8-) Tror jeg bare hekler så langt jeg kommer, jeg.

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger