Ti til en - utfordringen

onsdag 30. september 2009

Denne utfordringen er kommet fra [Marit], og jeg gir den herved videre...

ti første

første bestevenn: Karoline, ei som lærte meg å bli en sterkere person
første kjærlighet: Christian, faktisk
første favorittbok: Lillebror og Knerten, jeg har blitt lest for og lest den selv uttallige ganger
første husdyr: To kjempestore og kjempesnille bouvierer
første ferie: Hytta på Frei
første jobb: Trillepike, helt fra 6. klasse
første ekte kjærlighet: Christian er min første kjærlighet generelt sett så...
første piercing: Tok hull i ørene da jeg var litt over tre år
første kjole: Jeg har sett bilder av meg selv i en kjempesøt gul, hjemmestrikket kjole fra ettårsdagen min
første konsert: Sannsynligvis Stig Van Eijk

ni siste:
siste alkoholholdige drikk: En øl for to-tre uker siden
siste biltur: Kjørte til og fra butikken i går
siste filmen du så: Accidential Husband, en overraskende søt film
siste telefonsamtale: Kjæresten min, som sa jeg måtte finne nøkkelen hans
siste sang du hørte: 13 humler, Vamp sin. Den er kjempefin
siste kyss: Christian, selvfølgelig
siste venn du så: Linn Marie, det var kjempekoselig med hjemmekafé
siste gangen du gråt: Av en film jeg så for et par dager siden
siste måltid: Bacalao, søndagsmiddag midt i uka

åtte har du noen gang:

blitt forelska i en venn: Ja
kjørt bil: Har lappen så håper da det
sovet under et tre: Mm
fått hjertet ditt knust: Ja, men det er heldigvis limt sammen igjen
tulleringt: Hvem har ikke?
sagt at du elsker og ikke ment det: Helt sikkert
skrevet et dikt: Ja, opptil flere
vært i australia: Nei, men jeg har lyst

sju ting du har på deg akkurat nå:
1. Tights
2. Lilla høreapparat med lyserøde ørepropper med diamanter
3. Kjole
4. Ullsokker
5. Undertøy
6. Et hårstrikk på handa
7. Et lurt smil

seks ting du har gjort i dag.
1. Betalt 500 kr for en legetime på 10 minutt
2. Vært på besøk hos Linn Marie
3. Spist hjemmelaget bacalao og horn
4. Hatt videosamtale med verdens søteste søskenbarn på snart tre år
5. Hørt på Vamp på repeat i mange timer
6. Telt timer fram til bursdagen min

fem favoritting:
1. Kameraet mitt (savner det)
2. Ingrid (kattebamsen som ligger i senga)
3. Klassen min
4. Kjøkkenet mitt
5. iPoden

fire personer som kjenner deg ut og inn
1. Christian
2. Britt Eli (søs)
3. Mamma
4. Pappa

tre valg
vinter og sommer eller høst og vår? Høst og vår, uten tvil
blomster eller busker? Busker, så kan man gjemme seg i dem
sukker eller salt? Sukker

to ting du må gjøre før du dør
1. Ta bilde av alle verdens solnedganger
2. Bli mamma til verdens vakreste

en ting du ønsker deg mer enn noe annet
Jeg ønsker at alle skal kunne sette like stor pris på livet som det jeg gjør

Comments

5 Responses to “Ti til en - utfordringen”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Hadde noen venner på besøk nettopp, snakket faktisk om hvor dyrt det er for "voksne" å dra til legen, grusomt dyrt :S Fint innlegg, kjente meg igjen i noen :)

Sv; Tusen takk for den oppmuntrende kommentaren :)

Sv; Kringene smakte bedre enn forventet :) Jeg har lært at jeg må følge oppskriftene til punk og prikke (jeg er litt glad i å putte oppi litt ekstra av de gode tingene) ;)

Men hei, har ikke du bursdag i dag? :)

sv; Da er det vel passende å si: Gratulere med dagen! :D

jeg liker at du har så fancy høreapparat! syns alle kunne gått med dem med like mye stas som deg, altså! :)

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger