And the winner is...

torsdag 1. oktober 2009

Da har jeg kåret en vinner av fotokonkurransen. Det var bare tre personer som deltok. Litt synd egentlig... Men de tre bidragene var til gjengjeld veldig bra, og veldig forskjellige. Nettopp på grunn av det hadde jeg store problemer med å bestemme meg.
Det som gjorde at jeg valgte det bildet jeg gjorde, er at jeg elsker alt som har med skarpe farger, glede og himmel å gjøre... Jeg har sett på bildene om og om igjen, og det er dette bilder som appelerer mest til meg. Så - gratulerer så mye [Martine] :D


Og til dere som ikke vant, og til dere som ikke deltok; Jeg skal nok ordne en ny konkurranse snart igjen :D

Comments

2 Responses to “And the winner is...”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Åhhh - JIPPI! :D Det hadde jeg ikke regnet med da - selv det var bare 3 bidrag var jo de andre veldig fine! Tusen tusen takk :D

sender en mail jeg :)

sv: du må betale en liten hundrings for å redigere med css, men det gjelder da for et år - noe som virkelig er verdt det, og som alle har råd til.
skal lage et innlegg om det jeg vet om wordpress. håper du bytter!!

du er søt fordi svarene dine i forrige innlegg var så fine :)

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger