Fotoklubben uke 40 - Tema "vanskelig kjærlighet"

søndag 4. oktober 2009

Dette er mitt bidrag til fotoklubben denne uka. Jeg så i utgangspunktet for meg å ta et bilde av feks en katt og en hund sammen, men det ble ikke noe av.
BIldet jeg har valgt er av utrolig dårlig kvalitet, da jeg tok det i natt med mobilkamera, men jeg håper det får fram poenget likevel.
Jeg ser for meg at kanskje han vil hoppe pga noe hun har gjort, så prøver hun å stoppe han - kanskje...
Kobling til de andre bidragene finner dere [her]

PS: Jeg har litt vanskelig for å kommentere (og like) de andre bidragene, og mitt eget, da temaet egentlig er litt trist, og jeg er så full av positiv energi (sånn generelt sett i livet)

Comments

8 Responses to “Fotoklubben uke 40 - Tema "vanskelig kjærlighet"”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Jeg liker at du er så positiv :) Fortsett med det!

Jeg likte tolkningen :)

Tøft bilde. Og god tolkning!
Må egentlig si meg enig, da jeg er positiv av meg jeg også... Kanskje derfot jeg synes temaet var vasnkelig?

var et sterkt bilde da!
Så klart er det litt vanskelig å liike bildene, på den måten. Men jeg synes det er litt spennende å utfordre seg selv litt til å se ting på en annen måte. Jeg prøver også være mest positiv, derfor var det enda vanskeligere/utfordrende å finne motiv og hva man skulle ta av!

Nydelig bilde!!

Enig i at temaet var litt vanskelig, så jeg prøver å tolke alt som er alvorlig på en morsom måte :P Ditt bidrag var jo veldig sterkt, særlig med beskrivelsen du har til bildet :)

Synes det var veldig fin tolkning jeg, selv om jeg ikke ser det så godt. Liker tolkninger på den måten har jeg funnet ut. Og enig med deg, veldig vanskelig tema :P

Hehehe, tanken var jo god ;)

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger